Aktualna pozycja: HomeBlog o podatkach

Blog o podatkach

Udostępnij przez LinkedIn Udostępnij przez Facebook Udostępnij przez Email

Motywowanie, czyli podatnik organizuje konkurs

W celu wzrostu poziomu sprzedaży podatnicy organizują różnego rodzaju akcje promocyjne dla swoich kontrahentów, dystrybutorów, sprzedawców, a także ich pracowników. Akcje te mogą przybrać różne formy. Do najpopularniejszych należą sprzedaż premiowa, sprzedaż za złotówkę, programy motywacyjne oraz konkursy. Poniżej postaram się przedstawić podstawowe założenia jakie musi spełniać akcja promocyjna, aby mogła być uznana za konkurs oraz zasady opodatkowania konkursu, które mogą być przekonującym argumentem za wyborem właśnie tego rodzaju akcji promocyjnej.

29 / 07 / 2016 ksp 2 komentarzy CZYTAJ WIECEJ
© 2021 KSP Legal & Tax Advice. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Przetwarzanie danych osobowych w KSP
zamknij chcę wiedzieć więcej
Ta strona używa technologii cookies (ciasteczek)
akceptuję Polityka prywatności