Aktualna pozycja: HomeBlog o prawie

Blog o prawie i własności intelektualnej

Udostępnij przez LinkedIn Udostępnij przez Facebook Udostępnij przez Email

Przerywanie programów dla dzieci blokami reklamowymi – dopuszczalne, czy nie?

Dzieci są niezwykle podatne na wpływy, a dostawcy usług medialnych (tj. nadawcy lub podmioty dostarczające audiowizualne usługi medialne na żądanie) próbują to wykorzystać przemycając reklamy pomiędzy reklamami przeznaczonymi dla najmłodszych. W rezultacie pomiędzy jedną bajką a kolejną choć bywa również,

06 / 11 / 2014 Natalia Gaweł 0 komentarzy CZYTAJ WIECEJ
© 2019 KSP Legal & Tax Advice. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zapisz się do newslettera
Przetwarzanie danych osobowych w KSP
zamknij chcę wiedzieć więcej
Ta strona używa technologii cookies (ciasteczek)
akceptuję Polityka prywatności