- EN
- x
Tomasz Srokosz, Hugo Bałaziński oraz Natalia Gaweł doradzali katowickiej firmie John Lemon, producentowi naturalnych lemoniad w sporze z Yoko Ono, wdowie po legendarnym Beatelsie, Johnie Lennonie. Spór dotyczył prawa do używania nazwy John Lemon, która zdaniem Yoko Ono stanowi nadużycie imienia i nazwiska jej zmarłego męża. Katowicki producent naturalnej lemoniady John Lemon zastrzegł swój znak towarowy na terenie Unii Europejskiej w 2014 roku. Z kolei znak towarowy John Lennon został zastrzeżony dopiero w ubiegłym roku.
W wyniku prowadzonych negocjacji zawarto ugodę uwzględniającą interesy obu stron. Z punktu widzenia właściciela marki John Lemon istotnym elementem ugody było przygotowanie się do rebrandingu. W załączniku znajdziecie Państwo oficjalny komentarz firmy. JOHN IS ON.
Zachęcamy również do zapoznania się z wywiadem na ten temat, którego udzielił Tomasz Srokosz w Telewizji Rzeczpospolita. #RZECZoPRAWIE oraz oraz z wpisem, który na blogu opublikował Hugo Bałaziński.